Campaign Management

Маркетингтік науқандарды тиімді басқару. Науқандар мен коммуникация стратегиясын басқару

hero-bg

ПЛАТФОРМА МҮМКІНДІКТЕРІ

Маркетингтік науқандарды біртұтас платформада жоспарлауға, іске қосуға және басқаруға мүмкіндік береді. Барлық функциялар процестерді автоматтандыруға, клиенттердің қатысуын арттыруға және нәтижелерді нақты уақыт режимінде бақылауға бағытталған.

Коммуникацияларды автоматтандыру

Кесте баптау және аудиториямен уақтылы байланыс.Түрлі арналарда стратегиялар құру және маркетингтік белсенділікті автоматтандыру.

  • Дәлдікті арттыру — хабарламалар берілген шарттар бойынша қатаң жіберіледі: қажетті уақытта, қажетті сегментке.
  • Клиенттердің қатысуын арттыру — тұрақты және өзекті байланыстар жауап пен конверсияларды арттырады.
project

Өзара әрекеттесуді жекелендіру

Коммуникацияларды әр клиенттің қызығушылықтарына, мінез-құлқына және жол кезеңіне бейімдеуге мүмкіндік береді. Бұл қарым-қатынасты дәлірек, өзекті және құнды етеді.

  • Жауапты арттыру — клиенттер жеке ұсыныстар мен хабарламаларға жиірек жауап береді.
  • Конверсияның өсуі — өзекті контент сатып алуға немесе қажетті әрекетке тезірек әкеледі.
  • Клиенттік тәжірибені жақсарту — адам оған жеке қаратып айтқанын сезінеді, "үлгі бойынша" емес.
  • Адалдықты арттыру — жеке тәсіл сенімді нығайтады және клиенттерді ұзағырақ ұстайды.
project

Сегментация және ML құралдары

  • Болжамды сценарийлер — ML кім сатып алатынын, кім жазылудан бас тартатынын және кімді белсендіру керектігін болжайды.
  • Сегменттерді автоматты жаңарту — клиенттер мінез-құлқына байланысты сегменттер арасында өздері "ағып кетеді".
  • Жылдам бейімделу — ML-модельдер қолмен баптаусыз клиенттердің мінез-құлқындағы өзгерістерге бейімделеді.
  • Гипотезаларды икемді тестілеу — әр топ үшін әртүрлі тәсілдердің қалай жұмыс істейтінін тексеруге болады.
project

Аналитика және оңтайландыру

  • Тиімділікті ашық бағалау — қандай науқандар жұмыс істейтіні, ал қайсысы жұмыс істемейтіні көрінеді.
  • Жылдам түзету — бюджетті жоғалтпай мәтіндерді, сегменттерді немесе арналарды уақытында өзгертуге болады.
  • Жұмыс істейтін шешімдерге назар аудару — аналитика тиімсіз белсенділікке ресурстарды жұмсамауға көмектеседі.
  • Клиенттердің мінез-құлқын терең түсіну — клиенттің жолы, оның реакциясы және қатысуы талданады.
  • Стратегия үшін деректер — есептер негізінде дәлірек маркетингтік гипотезалар мен жоспарлар құрылады.
project

БІЗБЕН БІРГЕ БИЗНЕСІҢІЗДІ ӨЗГЕРТІҢІЗ

Бірнеше минутта жұмысты бастаңыз және Sapa Digital Communications өнімдері сіздің бизнесіңізді қалай оңтайландыратынын біліңіз

start-with-us

ЖИІ ҚОЙЫЛАТЫН СҰРАҚТАР

Sapa – бұл әртүрлі салалардағы бизнес-процестерді жеңілдету және оңтайландыру үшін жасалған қаржылық және технологиялық шешімдердің инновациялық экожүйесі. Біз несиелендіру мен сақтандырудан бастап бизнес-процестерді автоматтандыру және клиенттермен қарым-қатынасты тиімді басқаруға дейінгі қызметтердің толық спектрін ұсынамыз.

БІЗ ТУРАЛЫ

Sapa – бұл әртүрлі салалардағы бизнес-процестерді жеңілдету және оңтайландыру үшін жасалған қаржылық және технологиялық шешімдердің инновациялық экожүйесі. Біз несиелендіру мен сақтандырудан бастап бизнес-процестерді автоматтандыру және клиенттермен қарым-қатынасты тиімді басқаруға дейінгі қызметтердің толық спектрін ұсынамыз.

items.1.title

Кешенді несиелендіру және сақтандыру шешімі

items.2.title

Байланыс орталығын, маркетингті және Collection процестерін автоматтандыруға арналған платформалық шешімдер

items.3.title

Электрлік көлікті жалға алу

items.5.title

AI негізінде ақылды тұрақтар және бейне аналитика

items.6.title

Несие өнімдерін іске қосуға арналған Fintech платформа

items.7.title

Несие өнімдерін іске қосуға арналған Fintech платформа

items.8.title

«EWA» сервисі, жалақыға лезде қол жеткізу

Sapa Digital Communications-қа сенім білдірген брендтер